VoIP aanbieders voor het beste VoIP netwerk

Op zoek naar VoIP aanbieders? Dan is Lilytel een betrouwbare keuze. Weet u waarom? U heeft hiervoor geen eigen telefooncentrale op locatie, maar u gebruikt de telefooncentrale van Lilytel. Op deze centrale neemt u de diensten af die u écht nodig heeft. Uw telefoons zijn aangesloten via een internetverbinding. Gesprekken die op uw telefoonnummer binnenkomen worden doorgeschakeld naar uw telefoon(s). Zowel interne als externe gesprekken lopen via een internetverbinding en het platform. Maar hoe beheert u uw telefonieomgeving? Heel simpel: via een webportal. Stel uw voicemail in, pas openingstijden aan of wijzig doorschakelingen. Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden. Op het gebied van VoIP telefonie en andere zaken is Lilytel een betrouwbare keuze.

Wat is VoIP en voor welke partij binnen de aanbieders gaat u

Bent u bekend met VoIP? Dat betekent  ‘Voice over Internet Protocol’. Eenvoudig gezegd is dit bellen over het internet. Deze nieuwe manier is een alternatief voor het traditionele bellen over een telefoonlijn. VoIP maakt gebruik van het Internet Protocol. Hierdoor kan het bijvoorbeeld gecombineerd worden met uw CRM systeem. Heeft u diverse vestigingen verspreid binnen de Benelux of zelfs wereldwijd? Ook dan is het mogelijk om een telefonieoplossing in te richten voor verschillende locaties in binnen-en buitenland. Op het gebied van VoIP zijn er vele aanbieders. Ga voor een betrouwbare partij die u een topservice biedt. Uw eigen accountmanager staat tot uw beschikking die vragen direct zal beantwoorden en aanpassingen meteen doorvoert. Dat is voor u wel zo prettig. 

Een specialist binnen de VoIP aanbieders: innovatief en betrouwbaar

Als u kiest voor een gerenommeerde aanbieder op het gebied van Hoste VoIP, ervaart u veel voordelen. Zo is afspraak ook echt afspraak. De afgesproken faciliteiten zijn op het juiste tijdstip beschikbaar, wat voor u de nodige duidelijkheid schept. Bij lang niet alle VoIP aanbieders heeft u één aanspreekpunt. Bij Lilytel wel. Uw vragen, wijzigingen en/of problemen worden snel verwerkt door een vaste accountmanager. U staat niet minutenlang in de wacht of wordt van het kastje naar de muur gestuurd, maar u krijgt direct iemand aan de telefoon. Door deze korte communicatielijnen heeft u de garantie dat uw vragen direct worden beantwoord en aanpassingen worden doorgevoerd.