Belangrijke redenen om je bedrijf op Instagram te promoten


social media marketing books

Een enorm publiek en veel advertentiemogelijkheden zijn het antwoord op de vraag waarom ondernemers geld, tijd en moeite besteden om hun bedrijf op Instagram te promoten. Als je echter nog steeds niet begrijpt hoe en hoe je je publiek aan dit sociale netwerk kunt koppelen en welke specifieke taken een zakelijk Instagram-account kan oplossen, lees dan dit materiaal.

Zakelijke promotie op Instagram

In 2019 bezoeken dagelijks meer dan 500 miljoen gebruikers Instagram. In totaal heeft het netwerk meer dan 1 miljard actieve accounts.

Bovendien bood Instagram gebruikers in 2016 de mogelijkheid om zakelijke accounts te koppelen, die qua functionaliteit aanzienlijk verschillen van reguliere profielen. Om over te schakelen naar een zakelijk account, moet u het Instagram-profiel van uw bedrijf linken aan de openbare Facebook-pagina.

Wat zijn de voordelen van een zakelijk account.

Handige statistieken. Je kunt inschatten welke berichten het meest worden bekeken, hoe laat op de dag, hoe en wanneer abonnees op links klikken, en nog veel meer. Statistieken stellen u in staat een succesvolle contentstrategie op te bouwen en het investeringsrendement te beoordelen.

Extra paginabeschrijving. De knop “Contact” verschijnt, abonnees zien de bedrijfscategorie, het bedrijfsadres, het telefoonnummer en het e-mailadres.

Lichtgewicht advertentie-lanceringsfunctionaliteit. U kunt de pagina zowel promoten via de Instagram-applicatie als via het Facebook-advertentie-account. Ervaren professionals gebruiken meestal Facebook, omdat u hiermee complexere en doelgerichtere campagnes kunt opzetten.

Ongeveer 80% van alle Instagram-gebruikers is geabonneerd op een of ander zakelijk account.

Promoot je nog steeds niet op Instagram? Kijk dan hoe anderen het doen en laat u inspireren door succesvolle cases.

Dus de redenen om Instagram nu te gaan gebruiken om uw bedrijf te promoten.

De doelgroep betrekken bij de merkfilosofie

In dit geval werkt een Instagram-account niet voor directe verkoop, maar voor merkbetrokkenheid. Het bedrijf communiceert met het publiek en probeert haar concept en filosofie over te brengen. Dit promotiedoel is in de eerste plaats relevant voor de amusementssector, catering en voor andere bedrijven waarvan het product niet rechtstreeks via een sociaal netwerk kan worden gekocht.

Zoek naar nieuwe klanten via Instagram

Het genereren van leads, dat wil zeggen oproepen, verzoeken en bestellingen, is een natuurlijke en begrijpelijke wens van eigenaren van kleine bedrijven die beginnen met promoten op Instagram.

Er wordt aangenomen dat de pagina op Instagram een ​​”goudmijn” is voor de schoonheidsindustrie en kleine online winkels met kleding en accessoires. Natuurlijk komen klanten niet naar je toe zonder een doordachte strategie en goed afgestemde gerichte reclame.

Een loyale gemeenschap opbouwen rond het bedrijf

Om een ​​gemeenschap rond het merk te vormen – dit is precies het doel van de gigantische bedrijven die Instagram gebruiken. Het is echter ook belangrijk voor kleine bedrijven om een ​​geïnteresseerd publiek rond het merk te verzamelen: communiceer met abonnees, bespreek hun leven, beantwoord vragen, help met advies. Alle acties op de een of andere manier beïnvloeden de verkoop, maar toch is een dergelijke promotie gebaseerd op de wens om zoveel mogelijk mensen met dezelfde interesses te verzamelen in het merk ‘ruimte’.

Zoek naar partners in het B2B-segment

Instagram alleen voor B2C? Maakt niet uit hoe het is! Het kan worden gebruikt om klanten en partners te promoten en te vinden, zelfs voor bedrijven met complexe bedrijven.

Leads krijgen voor B2C-bedrijven met lange doorlooptijden

Historisch gezien gebeurde het zo dat klanten in sommige zakelijke niches alleen komen op aanbeveling van vrienden – de prijs is hoog, dus het is belangrijk voor de klant om er zeker van te zijn dat de service efficiënt en op tijd wordt uitgevoerd. Bijvoorbeeld renovatie van appartementen. Enkele voorbeelden bewijzen echter dat Instagram voor dergelijke bedrijven, zo niet de belangrijkste, maar een indirecte bron van leads kan worden.

Een extreem kleine doelgroep bereiken

Als een ervaren SMM-specialist aan de slag gaat, kun je op Instagram een ​​heel specifieke doelgroep aanhaken – tot in het kleinste detail.

Vervang de website van het bedrijf aan het begin van een bedrijf door een Instagram-account

Een Instagram-pagina kan het enige platform zijn om met klanten te communiceren, althans aan het begin van de promotie van een bedrijf, terwijl de officiële website nog niet klaar is.

Verhoging van de gemiddelde inkooporder

Soms kunnen mooie foto’s van uw producten een klant overtuigen om meer te kopen dan ze oorspronkelijk hadden gepland.

Activeer abonnees en verkoop snel de rest van het assortiment uit

Het komt voor dat een bedrijf sluit, beweegt, van richting verandert. En de eigenaar moet de restanten in het magazijn in korte tijd verwijderen en niet in het rood blijven. De loterij helpt. Eenvoudige wedstrijden met prijzen worden vaak gehouden op Instagram. De gebruiker moet een opmerking achterlaten, opnieuw posten of zich abonneren op een account en wachten tot de resultaten worden aangekondigd. Het belangrijkste verschil tussen een loterij en een weggeefactie is dat deelname aan de loterij wordt betaald. Het blijkt dat je niet alleen de doelgroep van je account kunt activeren, maar ook geld kunt verdienen. De prijs kan een product zijn dat de gekochte tickets waard is. Bovendien kunnen winkels op deze manier niet alleen een warm product verkopen, maar ook een product dat te veel in het magazijn ligt of dat niet erg populair is bij kopers.

Verhoog bovendien de verkoop tijdens het hoogseizoen

Instagram kan een goede verkoopkatalysator zijn voor een seizoensproduct – bijvoorbeeld de verkoop van exclusieve kerstboomversieringen tussen november en december.

instagram b2c

https://marketingbook.shop/

Website bouwen is simpel!

website bouwen

Een website bouwen met Webdevelopmentapp

Bouw een krachtige webstek die er goed uitziet op elk toestel, gepersonaliseerd is voor elke bezoeker en geïntegreerd is met al je marketing tools.

Waarom Webdevelopmentapp webdesign? integratie van CMS, CRM en Analytics Voogdij al je cognitie op één plek ; blogs, site ‘s, sociale communicatiemiddelen en video, optimaliseer je cognitie voor google, mobiel en conversie ; personaliseer je website voor elke unieke bezoeker. Voogdij al je cognitie op één plek wanneer je met verscheidene marketing tools werkt, weet je dat dit soms knap onaangenaam kan zijn, hoe fijn de tools op zich ook zijn! Het kost tijd om te switchen tussen de tools en het is moeilijk om overzicht te krijgen. tijd voor een geïntegreerd toneel!

In Webdevelopmentapp creëer en bewerk je blogs, landingspagina ‘s, websitepagina ‘s en e-mails. Je kunt templates fabriceren en gebruiken. Met hetzelfde podium bekijk je statistieken om te zien hoe je cognitie presteert en optimaliseer je de cognitie.

Optimaliseer je kennis voor google, mobiel en conversie met Webdevelopmentapp optimaliseer je kennis buitenshuis technische ingewikkeldheden. Wanneer je je website in Webdevelopmentapp bouwt, is deze automatisch responsive voor elk apparaat. Met SSL surft allen beschut op je website en waardeert google je website hoger.

Personaliseer je webstek voor elke unieke museumbezoeker gepersonaliseerde content leveren een betere gebruikservaring en een beter presterende webstek op. In Webdevelopmentapp kun je je content eenvoudig personaliseren op ondergrond van de gegevens die je in het webdevelopmentapp crm hebt opgeslagen.
Jouw webstek in Webdevelopmentapp ben je benieuwd wat een Webdevelopmentapp webstek voor jouw lijf kan bezegelen? Wij autoriseren je dan de mogelijkheden van Webdevelopmentapp voor jouw lijf zien.

Neem voeling met ons op en we bespreken de mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com
BE: +32 499 41 46 24
Belgie: Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen

https://webdevelopmentapp.com/nl/about-us.html

Wat is Digitale Werkplaats?

digitale werkplaats

De Digitale Werkplaats is een online trainingsomgeving van Google met erin tientallen schrijftafeltje over online marketing. De opzet is zo geschapen dat je hier doorheen kunt wandelen behalve ervaring in het online marketing vak of een hele berg voorkennis. Je kunt de online schrijftafeltje opvolgen in je inherent vlugheid en je kunt hiermee ook een oorkonde behalen. De trainingen van de Google digitale atelier zij daarenboven kosteloos te opvolgen.

Deze Digitale Werkplaats kun je ook zomaar offline tegenkomen. Met digitale atelier on tour bezoek google grote steden en kun je workshops op locatie monitoren.

Voor wie is Digitale Werkplaats bedoeld? in eerste autoriteit is digitale atelier gemaakt voor ondernemers. Google zegt hierover dat mensen vertrouwd staan als goede starters, maar dat we qua groei achterblijven bij andere europese landen. Dit programma moet ondernemers bedienen om sneller passen te zetten met online marketing en zo meer groei te faciliteren. Onderhand vallen niet schattig ondernemers, maar ook studenten tijdens de doelgroep van de digitale atelier.

De kern van het programma is om ervoor te zorgen dat ondernemers en studenten zich sneller kunnen repeteren op het locatie van online marketing.

Hoe beoordeel je de cognitie van digitale studio? als geoefend online marketing kenner kijk ik op twee fatsoen versus de digitale studio aan. Aan de ene kant vind ik het een smaakvol initiatief dat het er is en voegt het veel herbergier toe aan het bestaande aanbod. Ook maak je hiermee de aanschaf van onnodig dure betaalde cursussen onnodig of in elk geval minder noodzakelijk. De schrijftafeltje zijn ook helder en eenvoudig van opzet en goed te navolgen buitenshuis ervaring. Tot nu toe niets dan lof…

Echter, waar je in dit geval eventueel wel bij stil mag staan is het feit dat je hier per definitie te crexebren hebt met een vakman die zijn inherent vlees keurt. Google leert de cursisten over online marketing, zoekmachine marketing, sociale communicatiemiddelen marketing en meer. Zou je hierbij kunnen denken dat het eventueel voor google storend zal zijn om fulltime neutrale kennisoverdracht te doneren?

Het korte weerwoord op deze eis is ja. Natuurlijk is het storend, zo niet onmogelijk. Dit is dan ook onmiddellijk de aanleiding dat ik van zienswijze ben dat het volgen van trainingen van meer onafhankelijke bronnen beter is. Echter, deze zijn ( nog ) begrensd vacant en vaak kostbaar. Voor nu is google digitale atelier een prima alternatief. Wanneer je de trainingen uit dit verhoging opvolgen, sta er dan wel bij stil dat je soms een wat gekleurde zienswijze te waarnemen krijgt over dingen als zoekmachine promoten tegenover sociale drukpers marketing. Wanneer je dit weet is er voorts helemaal niets aan de hand.

Geoefend online marketeer : doen of niet voor het charter gaan? ben je zelf al een geoefend online marketeer? dan zal de digitale werkplaats weinig televisiejournaal voor je in petto hebben. Echter, kan het veilig geen kwaad om wel voor dat charter te gaan. Het kost je betrekkelijk weinig tijd, zo kon ik zelf vele video bureau overslaan, en zo’n charter helpt je toch in het werkveld, bv. Op je cv bij solliciaties. Het laat toch enige vorm van pro-activiteit zien.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com
BE: +32 499 41 46 24 
Belgie: Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html